Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

woensdag 9 februari 2011

Update

Momenteel gaat het wel redelijk goed. Het enige probleem is dat ik misschien wat teveel geld uitgeef, maar dat is vast niks nieuws in MDS-wereld.
Ik sta nu steeds op tijd op en ik merk dat dat wel helpt. Kijken hoe lang ik dat vol kan houden, want ik houd van uitslapen.
Ik slijt mijn dagen momenteel met rijles, wandelen met mijn vader of oma, veel series kijken (ben ik dol op) en klusjes doen in huis. En natuurlijk zie ik Jhonny vaak in het weekend (Komend weekend weer naar Amersfoort).
Dit bevalt me nu wel aardig, want zo heb ik straks mooi de tijd voor mijn VERS training (om je emoties te leren reguleren) en mijn cursus voor meer zelfvertrouwen.

Laten we hopen dat het effect heeft;).

Liefs,
Jeanne

1 opmerking:

René zei

Hoi!
Ik heb net op uitzending gemist naar Dokument gekeken. Ik was onder de indruk van de reportage. Goed dat je hieraan wilde meewerken. Als leek steek ik hier ook veel van op. Op deze manier weet je wat mensen met MDS mee- en doormaken. Ik wens je een mooi leven toe!
Groetjes!