Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

vrijdag 11 februari 2011

Kort berichtje

Ik ben helemaal happy, want ik heb vandaag eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Het was de 3e keer afrijden en mijn 2 jaar jongere zusje heeft al een half jaar haar rijbewijs. Dat terwijl ik eerder begonnen ben met lessen. Nogal frustrerend dus, want ik les al 1,5 jaar en ondertussen automaat, omdat dat veiliger is. Maar vanaf maandag cross ik rond in mijn eigen (en van zuslief) autootje! Lekker Dronten onveilig maken:P.
Voor als iemand van het CBR dit leest: nee hoor, ik rijd heel netjes en voorzichtig op de weg;)...

Ik ben nu in Amersfoort bij Jhonny. Van het weekend gaan we vieren dat ik geslaagd ben en ook meteen Valentijn vieren. Toenstraks met mijn moeder de stad in geweest en relatief weinig geld uit gegeven. Wat een wonder...
Nu zit ik te wachten tot Jhonny thuis komt van zijn werk. Nog even snel alles bijwerken, want van het weekend komt daar toch niet veel van terecht.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Jeanne,

Ik heb net de uitzending gezien van afgelopen vrijdag 11 februari j.l.dit n.a.v.dokument gemist.

Ik leef erg met je mee en zag dat je een blog hebt gemaakt over je leven na de uitzending.

Fijn om te lezen dat je je nu weer wat happy voelt. Ik hoop dat dat lang mag duren en wens je heel veel
geluk toe en gezondheid.

lieve groetjes RE