Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

maandag 7 februari 2011

Sinds de documentaire

Even een update voor wie de documentaire heeft gezien en benieuwd is wat er sinds die tijd allemaal is gebeurd:
- Jhonny en ik zijn nog steeds gelukkig samen. Hij heeft nog steeds geen huisje, maar is druk op zoek.
- Uiteindelijk heb ik toch besloten te stoppen met school. Ik ga eerst aan mezelf werken en kijk daarna wel weer verder.
- Ik hoop binnenkort te kunnen starten met een emotie regulatie training om zo wat minder heftig uit de hoek te komen.

Verder geniet ik momenteel van mijn rust. Ik kijk veel series en films en dat bevalt me prima voor nu. Langzaam aan wil ik ook beginnen met een speciale dag voor jongeren met MDS en jonge betrokkenen op de landelijke bijeenkomst van de Vereniging voor Manisch Depressieven en Betrokkenen (VMDB), zodat die goed voorbereid en goed gepland is.

Zo meteen vertrek ik naar Hilversum om geïnterviewd te worden voor de radio. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Tot snel.

Liefs
Jeanne

1 opmerking:

Suusievis zei

Heey,
ik heb de uitzending gezien,
veel herkenbare dingen gezien van mezelf.
Ik heb nu ook een emotie regualtie training. naja morgen middag is de laatste keer en daarna nog 2 terugkom bijeenkomsten ;)
Het heeft mij niet veel geholpen
maar misschien helpt het jou wel heel goed!

Veel Sterkte !

Susanne