Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

donderdag 10 februari 2011

Reactie op krantenartikel: Lithium is geen wonderpil

Ik kwam er vandaag achter dat in minstens drie kranten het artikel "Jeanne gelukkiger door wonderpil" te vinden was. Misschien soms met een net iets andere titel, maar allemaal doen ze geloven dat Lithium een wondermiddel is en dat je MDS met een pilletje wel op kunt lossen.
Dit is dus echt niet zo en ik ben dan ook erg teleurgesteld in de kortzichtigheid van de schrijfster van dit artikel.
Van MDS houd je je hele leven last, ook als je Lithium slikt.
Verder is het artikel een samenhangsel van fouten. Ik woon niet in een rijtjeshuis in Almere en mijn achternaam is niet Last. Verder zijn de medicijnen verkeerd geschreven, wat ook wel wijst op de onwetendheid van deze schrijfster.
Dus: Els Smets, bedankt!

Geen opmerkingen: