Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

zaterdag 26 februari 2011

Kort berichtje

Sorry voor de lange radiostilte. Even een korte update van mij:

Het gaat momenteel even niet zo lekker. Rond de documentaire is het aardig druk geweest met een première, debat en alle reacties en ik ben daarmee waarschijnlijk over mijn grens gegaan. Niet dat ik daar nu echt spijt van heb, want het was het meer dan waard, maar ik moet nu echt even rustig aandoen.

Daarbij komt nog dat mij opa in het ziekenhuis heeft gelegen en mijn oma flink van slag was en eigenlijk nog steeds is. Mijn opa heeft namelijk vocht achter zijn longen en dat is geen goed teken en mijn oma is (mede door toedoen van mijn opa) heel erg van hem afhankelijk. Er is vocht afgenomen voor onderzoek en hij heeft een MRI scan gehad en dinsdag horen we daarvan de uitslag. Gisteren ben ik met mijn oma naar Harderwijk gereden om mijn opa in het ziekenhuis op te zoeken. Dat ging op zich goed, maar de spanning hangt er wel. Als mijn opa zou komen te overlijden hebben we de poppen aan het dansen. Maar goed, dat is voor later...
Maandag ga ik naar Wageningen met een vriendin om na 2,5 jaar eindelijk eens haar kamer te bekijken (schaam schaam) en de rest probeer ik rustig aan te doen. De kans is groot dat ik nog een keer met mijn oma naar het ziekenhuis ga.

Sorry als ik op het moment even geen mails beantwoord, maar er komt momenteel weinig uit mijn handen en ik heb nergens puf voor. En nog het meest vervelende is dat ik niet de enige ben in mijn omgeving. Mijn moeder heeft het ook even druk met school en haar ouders en mijn oma en tante kunnen ook wel wat rust gebruiken.

Ik ga nu lekker slapen, want het is al aardig laat.

Liefs,
Jeanne

1 opmerking:

Anoniem zei

geen sorry
maak geen verontschuldigingen
om wie je bent
en wat je voelt
een ieder die jou kent
heeft leren kennen
en begrepen heeft waar jij tegen vecht
weet ook dat dit gevecht
nooit ophoudt
soms leef je in de luwte
soms in een orkaan
soms hard met de wind mee
zelfs windstil
kan een stilte voor de storm zijn

dus geen sorry zeggen
lees en haal kracht uit de berichten die je ontvangt

sterkte
liefs Dorien