Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

dinsdag 8 februari 2011

Bedankt

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties. Ik wou dat ik er de tijd voor had om ze allemaal apart te beantwoorden, maar dan ben ik morgen nog bezig. Ik lees wel alles en ben super blij me alle lieve woorden.

Even wat praktische dingen:
De link naar de documentaire
Voor mensen met MDS die jonger zijn dan 35 is er een speciaal jongerenforum
En voor meer info over MDS

17 Februari ben ik aanwezig bij het debat in de Rode Hoed in Amsterdam. Klik hier voor meer info.
Zie ik jullie daar?

Liefs,
Jeanne

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Jeanne,

Ik heb naar de documentaire gekeken vanochtend vlak voor ik naar mijn werk ging. (Jaaa!! Werken met MDS kan echt!! ;) )

Wat me het meest opviel was hoe je gegroeid bent door de jaren heen. En dat zal je niet meegevallen zijn... Goed gedaan! Daar mag je best heel trots op zijn!

Lieve groet en tot snel op een VMDB-dag!
Linda

Anoniem zei

Lieve Jeanne,
Gisteravond heb ik naar de documentaire gekeken en ik heb heel veel bewondering voor de moed die je hebt gehad om met je verhaal op tv te komen! Ik vind het ook van veel lef getuigen dat je je klasgenoten durfde te vertellen over MD. Ben ook manisch depressief maar heb niet zoveel lef als jij gelukkig gaat het me goed. Jeanne, je hebt het lef, de wil en de veerkracht om verder te gaan en weer op te krabbelen als het misgaat! Er zijn gelukkig net als jij veel mensen met MDS (zit zelf bij een clubje mensen met MDS) die ondanks hun beperkingen, worstelingen en ups en downs gelukkig kunnen zijn. De mensen met MDS die ik ken hebben bijna allemaal een relatie, werk en sommige hebben kinderen. Ik hoor wel eens om me heen dat mensen met MDS niet zouden kunnen werken/studeren of een relatie kunnen hebben, onzin!!
Ik hoop dat je veel zult hebben aan de training en wens je veel succes met je werk bij de vereniging en het organiseren van de jongeren dag. Je bent een supermeid!!
Karlijn.

Ineke zei

Beste Jeanne,

ik zie zojuist je documentaire via 'uitzending gemist'. Ik wil je een compliment geven voor je openheid over je ziekte en waar je tegen aan bent gelopen. Wat dapper!
Het allerbeste!

groet,
ineke