Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

woensdag 16 februari 2011

Berichtje van mij

Ondertussen ben ik alweer 180 km verder en ik heb al mijn ledematen nog gelukkig. Het gaat me nog best redelijk af dat rijden. Morgen naar Amersfoort rijden om vanaf daar 's avonds naar Amsterdam te gaan voor het debat. Ik heb tegenwoordig een bril en bruin haar, dus daaraan kun je me herkennen. En Jhonny zal nog steeds aan mijn zijde zijn. Vrijdag rijden we samen terug naar Dronten, want dit weekend hebben we weer een volgepland weekend bij mij thuis.

Vandaag ben ik naar mijn psych (hij is eigenlijk arts maar ik noem hem altijd psych) geweest. Ik heb tot september om de 2 weken een afspraak met mijn psychiater of met mijn spv'er (sociaal psychiatrisch verpleegkundige). Dit om te zorgen dat het beter met me gaat en  niet slechter. In september ga ik de VERS-training doen. Dat staat voor Vaardigheidstraining Emotie Regulatie Stoornis. Dit is niet alleen voor Borderliners zoals de naam doet denken, maar ook voor verwante stoornissen zoals MDS.

Morgen naar het debat. Ik heb afgesproken om daar al om 18.30 uur te zijn, zodat ik nog wat mensen kan spreken. Het zal een lange avond worden, dus maar goed dat we met de trein gaan. Als ik ga rijden als ik moe ben is niet zo'n succes en Amsterdam is niet de makkelijkste stad om in te rijden.

Nu ga ik even mijn tante bellen en daarna lekker naar bed.

Welterusten allemaal.

Liefs,
Jeanne

Geen opmerkingen: