Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

donderdag 26 mei 2011

Lithium is niet mijn wondermiddel

Na een lange tijd zijn mijn ouders en ik erachter dat Lithium dus niet mijn wondermiddel is. Ik was al een tijdje niet echt depressief, maar het hield ook niet over. Na een verhoging van mijn Lithium die mijn emoties alleen maar meer afvlakte en me niet uit mijn sombere stemming haalde hebben we besloten mijn Lithium langzaam af te bouwen. Ik slik onderhand 400 mg minder en 200 mg meer van Seroquel en ik voel me een stuk beter.
Ik ben er nog niet, maar het komt wel.

Verder heb ik ook nog goed nieuws:
Jhonny heeft eindelijk een huisje. We zijn twee weken geleden wezen kijken en het is echt geweldig. Een flinke woonkamer en twee slaapkamers waarvan er een een studeerkamer wordt.
Aankomend weekend gaan we kijken voor verf, laminaat en meubels. Daar heb ik wel heel veel zin in.

Verdere updates:
  • Ik ga over een paar weken lekker op vakantie
  • Volgende week begin ik aan een cursus "uitkomen met je inkomen" (ben benieuw of het helpt)
  • In september begin ik met de VERS-training
Liefs,
Jeanne

1 opmerking:

Christianne zei

Hey Jeanne,

Zo te lezen maak je veel mee in korte tijd.

Ik ben blij dat je vriend nu een eigen huisje heeft en dat jullie samen er alles voor gaan kopen en zo.

Fijn dat er goede vooruitzichten zijn voor in de toekomst.

Geniet van je welverdiende vakantie!

Succes met je cursus volgende week.

Succes alvast met de cursus in September.

Ik volg je wel, maar ik vond dat ik nu eens moest reageren op je stukje.

Heel veel groetjes,