Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

woensdag 29 juni 2011

Manifestatie GGZ 29 juni 2011

Even een kort berichtje voor het slapen gaan, want dit wil ik even met jullie delen. Binnenkort volgt een update over hoe het nu gaat en hoe mijn vakantie was.

Vandaag ben ik naar Den Haaf geweest voor de manifestatie van de GGZ. Het was gigantisch druk. In totaal meer dan 10.000 man en het veld zag er kleurrijk uit door alle uitgedeelde T-shirt, petjes, kettingen en noem maar op. 

Ik was vrij positief over het hopelijk goede resultaat van de manifestatie, maar het nieuws van 8 uur doet me nu weer twijfelen. Ik hoop dat de politiek nog even nadenkt en stilstaat bij de domme fout die ze gaan maken, want dit kan echt niet!!

Liefs,
Jeanne

1 opmerking:

Jogy zei

Hoi,

Kwam je berichtje tegen op twitter, kon helaas niet in Den Haag zijn, te ver weg, maar ik hoop dat iemand in Den Haag gezond verstand kan tonen, anders wordt het echt een zooi als je zoveel moet betalen.

Ik heb geen ervaring met Lithium, ben met ritalin aan het testen en het is prettig dat je de ruimte krijgt om zelf te bepalen wat goed voor je is.

Veel sterkte en plezier!
Grt Joh