Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

dinsdag 3 mei 2011

Wisselende stemmingen

Weer even een berichtje van mij. Het is alweer een tijdje geleden, dus het werd tijd ook.

Momenteel wisselt mijn stemming vreselijk. Ik kan heel snel omslaan en alles is me snel te druk. Een tijdje geleden kon ik me veel beter beheersen en werd ik ook niet zo snel boos. Waar het vandaan komt weet ik niet en dat is het lastige. Mijn Lithium is verhoogd, maar ik heb nog niet het idee dat het werkt. Ik geef het nog even de tijd, maar als er geen verandering in komt moeten we weer wat anders verzinnen.
De stress van het weekendje Duitsland wat ik net heb gehad zal ook wel niet meewerken. Het is heel leuk hoor, maar het pakken, rijden en de files maken me snel geïrriteerd en dat maakt het lastig. Toen we er eenmaal waren was het een leuk weekend. Toch ben ik blij dat we langer naar Turkije gaan, zodat het meer de moeite is en we hoeven gelukkig niet met de auto naar Alanya, dat zal ook wel schelen.

Mijn vrijwilligerswerk gaat aardig, maar het kost me wel heel veel energie. Ik moet heel veel moeite doen om me daar rustig te houden en ik kom 's avonds kapot thuis.

Met mijn opa gaat het nu redelijk. Hij is gestopt met de chemo, want zijn leven werd er bepaald niet beter op. Hij heeft nu nog minstens een jaar te leven geloof ik. Nu kunnen mijn opa en oma nog dingen doen die ze graag willen doen en wij hebben ook wat meer rust.

Verder kreeg ik de laatste tijd nog aardig wat rekeningen van mijn rijschool, dus moet ik voorlopig even rustig aandoen met mijn uitgaven. Dat wordt nog lastig, want in geld uitgeven ben ik de beste.

Dit was mijn update voor nu.

Liefs,
Jeanne

Geen opmerkingen: