Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier kun je zien hoe het nu met mij gaat. Na de documentaire is er al weer een hoop gebeurd, dat krijg je hier allemaal te lezen.

Veel leesplezier!

Liefs,
Jeanne

maandag 1 juli 2013

Dat is lang geleden...

Jeetje. Het is al weer anderhalf jaar geleden dat ik wat geschreven heb. Er is heel wat gebeurd, dus laat ik maar beginnen:

Onderhand woon ik samen met Jhonny. Alleen wonen we nu lekker in Dronten. We hebben eind vorig jaar een huisje gekocht en dat bevalt heel goed. Het is lekker groot en ik heb mijn eigen atelier om te schilderen en te boetseren. Ook heb ik er een leeshoekje. Echt mijn eigen kamertje dus.
Amersfoort is een leuke stad, maar ik wil er niet wonen. Bovendien zijn de huizen er niet te betalen en wonen mijn ouders, familie en vrienden allemaal hier. Wel gaan we één keer in de paar weken een dagje naar Jhonny's ouders in Amersfoort.

Door de verhuizing gaat het nu toch wel even wat minder. Het was voor mij best wel zwaar en ik heb er veel stress van gehad. Nu zijn we een beetje gesetteld en probeer ik een beetje bij te komen. Dit gaat soms wel lastig, want het is nog echt niet af. Op zolder staan nog heel veel dozen en die moeten toch echt nog een keer uitgepakt worden. Verder moeten we nog heel wat gaatjes boren en nog een paar lampen ophangen. Het gaat nu allemaal een beetje traag.

Momenteel ga ik 3 dagen in de week naar Almere voor dagbesteding. Dit is erg fijn, want ik kan hier doen wat ik graag wil. Ik kan schilderen, boetseren en andere creatieve dingen doen, maar als het even niet zo lekker gaat kan ik me ook gewoon even terugtrekken. Dat is erg prettig. Ik ben dan ook erg blij dat ik dit plekje gevonden heb, want ik voel me er echt thuis.

Hier het resultaat van mijn creativiteit:





Verder weet ik niet zo goed wat ik nog moet vertellen. Vraag het maar als je nog iets wilt weten!

Liefs,
Jeanne

Geen opmerkingen: